Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Benny, όταν θυμώνεις...μ' ανάβεις


Γλυκιέ μου Benny, 

σοσιαλιστικό μου κεφτεδάκι, 

ανορεκτικέ μου μιζοκτόνε.

Δεν μπορώ να κρυφτώ άλλο. Μια ερωτική επιθυμία...σκίρτησε - «τικ» - μόλις είδα την αντίδραση σου στο βίντεο. 

«Τι άνδρας»! «Τι άνδρας είσαι ’σύ μανάρι μου». Αναψοκοκκίνησαν τα πατζαρομαγουλάκια σου,  χτύπησες το τραπέζι απο-φασιστικά. 

 Μ' άναψες καλοκαιριάτικο...τον άμιρο τον πολίτη. Τρελό αγόρι...

Τι είπες στο βίντεο; 2δις€ ζημίωσε το κράτος η Siemens; Εξωδικάστικά; Μνημονιακό μου... του κολουκυθοκεφτάκι, 2.500 Έλληνες «χαιρέτησαν» τον μάταιο τούτο κόσμό και 'μεις μείναμε με την απορία:

"Να siemens κανείς...ή να μη siemens;"

Είδαμε το Χριστο-φοράκο φαντάρο. 

Εγώ σε στηρίζω, σε πιστεύω. Είσαι σκληρός, αδέκαστος. Δεν αποφυλακίζεις... Η κ. Σταμάτη θέλει να μεγαλώσει το παιδι... με αρχές. Πιπίλα Louis Vuitton... 

Το χρυσό μου, το Τζοχατζοπουλάκι. Το ’στείλαν στο περίπτερο...κι έκλεψε τα παγωτά. Ίδιο ο πατέρας του.

Κι αν από κόμμα, γίναμε απόκομμα, πες μου «Είμαι, είμαι το κομματο-σκυλλάκι σου;»

Τρελό αγόρι... σ' αγαπώ, ες εϊ τζί εϊ πι οουυ. Τι, δεν με πιστεύεις; Δύσπιστείς...; Δοκίμασε με λοιπόν. Τι περιμένεις; Τι θες...; Να γεμίσω αφίσες τα πανεπιστήμια; Να χειροκροτώ πρώτος στις ομιλίες; Να σε συνοδεύω στα κανάλια μας;

Για ’σενα...και στο Καστρί! Να πίνουμε σαμπάνια στην πισίνα και να μιλάμε για Μαρξ, Λένιν,  ισοκατανομή... «Ο έχων δυο πράντα, να δίδει το ένα...στον άλλο».

Όλα για ’σένα, σοσιαλιστικέ μου μιζοκεφτέ.

Τα όνειρα μου...ομόλογα για ΄σε.
 
Συνέχισε, μας εμπνέεις

Ο σύντροφος σου,



Δεν υπάρχουν σχόλια: